Promoakcie sú jedným z najúčinnejších spôsobov, ako osloviť zákazníka, maximálne ho informovať o výhodách a prínosoch produktov a ako u neho vzbudiť o produkt záujem.
Diagnostické promoakcie nie sú výnimkou. Okrem prezentácie produktov a podpory predaja majú značnú pridanú hodnotu pre zákazníka, a to diagnostiku fyziologických markerov.
- Osloveným zákazníkom meriame krvný tlak, BMI / body mass index /, kostnú denzitu alebo zrealizujeme dermokozmetické vyšetrenie pleti a prípadné poradenstvo.
- Diagnostiku vykonáva zdravotnícky personál, ktorý je oprávnený k tejto činnosti.
- Zaistíme kvalitné produktové a predajné školenia promotérov.
- Pre diagnostiku poskytujeme kvalitné moderné meracie prístroje.
Prečo zvoliť diagnostické promoakcie
- Diagnostické promoakcie sú vo väčšej miere sústredené na edukáciu pacientov o prezentovaných produktoch.
- Image spoločnosti podporujú ešte intenzívnejšie.
- Získavanie nových lojálnych zákazníkov.
- Prípadne možno spojiť s rozhovorom, získavame nové dôležité informácie.